Hallo! Bedankt voor uw interesse.  Klik hieronder op een knop van je keuze of start met scrollen  om aan de slag te gaan.

Op deze pagina proberen we u al zoveel mogelijk informatie mee te geven. Er gaat echter niets boven een persoonlijke babbel.

Zie je door het feestbos de partybomen niet meer? Geen enkel probleem.

Boek hier een vrijblijvende afspraak en we helpen je graag verder.

 

U kan bij ons terecht voor alle privéfeesten

 

  • Vanaf 30 volwassenen tot 150 personen voor een diner

  • Tot 250 personen voor een dansfeest of babyborrel.

  • Onze zaal is voorzien van airco, ideaal voor de helden van de dansvloer. 

Kent u graag onmiddellijk de totale prijs van eten en drank, kies dan voor een all-in formule

 

All-in = receptie, eten en alle dranken naar wens gedurende 6 uren +  kelners inbegrepen.

Tel daarbij de huurprijs van de dag op (240€ / 320€ / 200€ -  vrij/zat/ zon)  en u kent uw totale prijs. Exclusief DJ...

Dat is dan inclusief klaarzetten feestzaal, statafels, barkrukken, linnen, bloemstukjes, privéparking en opkuis van de feestzaal. Ook dat pintje tijdens de receptie of dat glaasje Cava om 1u 's nachts is inbegrepen. U en uw gasten drinken gedurende 6 uren naar wens, alle dranken. 

Diner aan tafel >  drankenforfait gedurende 5 (19,50€) of 6 uren (23€)

  • kelners steeds inbegrepen

  • 1 uur receptie met Cava & fruitsap

  • waters op tafel

  • wijnen schenken aan tafel

  • koffie/thee bij dessert

  • verder alle dranken naar wens tot einde all-in

  • in principe drinken u en uw gasten ook naar wens gedurende de all-in, ook tijdens de receptie en menu

  • u telt hierbij nog de prijs van uw menukeuze uit de brochure

Dansfeest > all-in formules gedurende 6 uren (alle details in onze brochure betreft deze formules)

  • kelners steeds inbegrepen

  • 1 uur receptie met Cava en fruitsap

  • verder alle dranken naar wens

  • menu of hapjes volgens de formule inbegrepen 

Na de drankenforfait heeft u steeds 2 keuzes:

1. We verlengen de drankenforfait per uur aan 3,50€ per aanwezige persoon met de  kelners inbegrepen

2. U drinkt per consumptie + kelneruren aan 22€/uur tot einde feest.

Aan u de keuze.

Stel u heeft 100 gasten op uw feest met een all-in van 19u tot 1u, dan tellen we het aantal aanwezigen om 1u x 3,5€/pp. en drinkt u tot 2u naar wens. Om 2u tellen we opnieuw het aantal gasten x 3,5€/pp en drinkt u tot 3u naar wens, inclusief kelners.

U betaalt bij een verlenging enkel nog voor de aanwezigen en niet voor mensen die reeds naar huis zijn.

We bekijken 's nachts samen met u of u de all-in nog verlengt of u verkiest om gewoon per consumptie te werken tot einde feest + kelneruren. Dit is deels afhankelijk van het aantal aanwezigen, u weet immers vooraf niet of er veel volk blijft plakken...

Voor, tijdens en na uw feest hoeft u nergens aan te denken, wij regelen alles voor u

  • We zorgen voor een piekfijn ingedekte feestzaal zoals vooraf met u besproken

  • We maken zelf de afspraken met de DJ  zodoende alles tijdig klaar staat

  • Op het einde van het feest krijgt u de overschotten van de gerechten netjes verpakt mee naar huis

  • We poetsen de volledige zaal, u hoeft nergens meer aan te denken.

 

IMG_20181103_152553.jpg
2018-12-22 16.08.17.jpg
59653991_598691793949688_360727753365913

ZO BOUWEN WE AAN UW FEEST IN 6 STAPPEN!

1.

Download hier onze feestbrochure.

Ontdek rustig de mogelijkheden. Onze feestbrochure is een leidraad, aanpassingen aan de formules en gerechten zijn altijd mogelijk.

Bij ons kan het allemaal.

2.

Bij verdere interesse nodigen we u graag uit voor een persoonlijk en vrijblijvend infogesprek. Boek hier online  een infomoment.

Bij een drankje luisteren we naar uw wensen, denken met u mee en overlopen we de formules uit de brochure. Zo weten we perfect wat u belangrijk vindt.

3.

* U feest graag onbezorgd en boekt meteen na ons infogesprek.

* U denkt er liever nog even over na en neemt een vrijblijvende optie van 14 dagen op uw favoriete feestdatum.

* U wenst een offerte op maat zoals besproken tijdens het infogesprek met eventueel een optie op uw favoriete feestdatum.

4.

U boekt, bedankt voor het vertrouwen! U ontvangt een huurcontract en boekingsvoorschot. 

Een 2-tal weken voor het feest leggen we uw keuzes vast tijdens een 2de gesprek. We overlopen alle details, speciale dieëten en tafelschikking. Bij twijfels denken we met u mee op basis van onze ervaring.

5.

Na ons detailgesprek (een 2-tal weken voor uw feest) ontvangt u een 2de voorschotfactuur die wordt berekend op basis van uw keuzes.

 

Tot 3 dagen voor uw feestdatum kan u het aantal gasten nog aanpassen. Heel eerlijk.

Wij gaan ondertussen aan de slag met de 1ste voorbereidingen. 

6.

Aftellen en genieten.

Bent u er klaar voor? Wij wel.

Feestzaal netjes ingedekt.
DJ geïnstalleerd.
Cava staat koud.

Maak er een knalfeest van!

 

BESCHIKBAARHEIDSKALENDER

U kan in volgend kalenderoverzicht onmiddellijk nagaan of een bepaalde datum nog beschikbaar is.

  • Indien een vakje rood ingekleurd is dan is die dag reeds bezet.

  • Indien een vakje blauw ingekleurd is dan is er een optie genomen.

  • Een optie blijft 14 dagen geldig, contacteer ons en we houden u op de hoogte of de datum al dan niet terug beschikbaar komt. 

  • Indien u een bepaalde datum in optie wenst te nemen kan dit via info@denbakker.be of bel 03 314 15 12.  Vergeet dan ook zeker geen afspraak in te boeken via de online agenda voor een kennismakingsgesprek.

  • Een optie blijft 14 dagen geldig vanaf het infogesprek.

Klik onderaan bij de laatste zichtbare maand rechts op het GRIJZE PIJLTJE om de volgende maand te bekijken. Blijf klikken op het pijltje tot uw maand/datum zichtbaar wordt.

kalender.jpg
 

DJ REFERENTIES

Onze feestzaal is vrij van DJ, deze dient wel zelf voor een professionele DJ set te zorgen. 

U heeft bij ons steeds gratis achtergrondmuziek indien u liever een 'gezellig praatfeest' verkiest boven een DJ. Hiervoor werken wij met het professionele horeca muziekprogramma Tunify en beschikken we zo over oneindig veel afspeellijsten voor elke leeftijd met steeds de laatste nieuwe nummers. Echter gaan wij zelf geen liedjes mixen en is dit geen vervanging voor een DJ, voor een dansfeest raden wij dan ook een professionele DJ aan.

Onderstaand een opsomming van onze beste DJ referenties waarmee we in goed vertrouwen samenwerken en die regelmatig bij ons de boel op stelten zetten. 

Een feest moet voor ons een winwin situatie zijn voor iedereen.  Gezellig aangeklede feestzaal in de juiste sfeer, lekker en kwalitatief hoogstaand eten/hapjes, voldoende drank, uitermate vriendelijk personeel en een DJ die feeling heeft met de dansvloer horen daar zeker bij.  U tevreden, uw gasten tevreden, wij tevreden.

DJ DiXX - Dirk Van Rooy - GSM 0489 40 85 84 

- allround DJ met vele jaren ervaring. 

- voor alle soorten feestjes zoals  huwelijk, 50ste verjaardag, 25 jaar huwelijk, 50 jaar huwelijk, pensioenfeest

- woonplaats Rijkevorsel, recentelijk Zoersel

- Heel mooie en trendy zaalopstelling met diverse grondledspots doorheen de feestzaal als extra sfeerverlichting

- werkt met beamer en projectiescherm en toont zo videoclips van elk liedje + foto's van u en uw gasten tijdens de receptie etc.

- vaste DJ voor onze eigen evenementen (Oudejaarsavond, dinner & dance)

- 450€ vaste prijs ongeacht de duurtijd

DANSBAAR - www.facebook.com/dansbaarr - www.dansbaar.com 

- allround DJ's  voor alle gelegenheden

- huwelijk, verjaardagsfeesten

- Klik hier voor de prijslijst en foto DJ set 2019

DJ Serge Goris  - GSM 0476 41 22 78

 serge.goris@hotmail.be  

- allround DJ met vele jaren ervaring. 

- alle soorten privéfeesten

- woonplaats Wortel ( Hoogstraten)

- 350€ tot 2u 's nachts, daarna 50€ per extra uur. 

DJ Jef Bertels  - GSM 0473 60 65 43  -  jef.bertels1@telenet.be

- allround DJ met vele jaren ervaring. 

- alle privéfeesten met specialiteit 50ste verjaardag, 25 jaar huwelijk.

- woonplaats Hoogstraten

- 325€ tot 2u 's nachts, daarna 25€ per extra 30 minuten

DJ Paul Herrijgers - GSM 0477 97 07 83

- allround DJ met vele jaren ervaring. 

- alle soorten privéfeesten

- woonplaats Vlimmeren

- 370€ voor 7 uren

DJ HARMONY - Bart De Bie - GSM  0495 90 35 90

 www.harmonydjteam.be - www.fb.com/harmonydjteam

- allround DJ met veel ervaring

- alle privéfeesten met specialiteit huwelijk en dansfeesten

- woonplaats Westmalle

- Zorgt vaak voor zeer sfeervolle tenten tijdens het cyclocross seizoen

- Standaard 250€ setupkosten ( professionele installatie + ledverlichting) + 35€/uur vanaf aankomst genodigden tot einde feest.

- Kinderdisco 250€ all-in

BALLONDECORATIES

 

Ballonnen opblazen, vlaggetjes hangen. Het brengt allemaal extra werk met zich mee en u heeft het natuurlijk al druk genoeg op uw feestdag. Voor uw ballondecoraties werken wij samen met Sanne van Babballonieland uit Sint-Lenaarts. Voor elke wens heeft ze een oplossing, voor elk budget realiseert ze leuke decoraties. Maak zeker eens een afspraak met haar en Sanne helpt jullie graag verder om uw feest bij ons nóg meer te laten stralen. 

 

Wij zorgen ervoor dat alles tijdig in de feestzaal aanwezig is op uw feestdatum. U hoeft enkel te genieten.

Website: Klik hier

Facebookpagina : Klik hier

1/2

FOTOGRAAF / PHOTOBOOTH HUREN

 

FOTOGRAAF

Philippe is een - betaalbare - topfotograaf  uit Rijkevorsel. Met klanten als het huwelijk van Dimitri Vegas in Ibiza, Tomorrowland, Medialaan, JoeFM etc. heeft hij heel wat ervaring op zijn palmares.

 

Met Philippe Wuyts haalt u een echte topper in huis en dit aan verrassend betaalbare prijzen. Philippe brengt het graag in beeld voor u.  Jubileum, huwelijk, verjaardag.,... hij bezorgt u een complete fotoreportage van uw dag/avond.

 

PHOTOBOOTH

Een  leuk extraatje voor op je huwelijks-, jubileum- , verjaardags- , pensioen- of bedrijfsfeest. Kortom voor elke gelegenheid geschikt.

Laat jullie gasten een fotostrookje maken van zichzelf als herinnering met leuke, grappige attributen.  U krijgt alle foto's achteraf nog digitaal aangeleverd. Tof om de avond te herbeleven. De photobooth kan samen met Philippe in een voordeelpakket geboekt worden. 

Website fotograaf: Klik hier

Photobooth huren: Klik hier

download.jpg

KINDERGRIME

 

Kindergrime en Inge - alias de magische drakenfee - dat is pure passie!

De magische drakenfee tovert elk kindersnoetje om tot het personage van hun dromen. Inge zorgt voor zowel kindergrime als glittertattoos.

Heeft u bij ons een familiefeest, communiefeest, evenement of bedrijfsfeest geboekt ? Wilt u de kinderen net dat beetje extra laten genieten? Dan is de magische drakenfee wat u zoekt! Want zeg nu zelf… welk kind wil niet eens een kleurrijke prinses, fee, leeuw, piraat of wat dan ook zijn voor 1 dag?

Facebook magische drakenfee Klik hier

Feestzaal den Bakker Rijkevorsel
kindergrime-partyfun-6.jpg
Feestzaal den Bakker
 

BOEK HIER ONLINE UW AFSPRAAK VOOR EEN INFOBABBEL

Via onderstaande agenda kan u een persoonlijke afspraak inboeken. Bij een drankje luisteren we naar uw wensen, denken met u mee en overlopen we in detail de (all-in) formules uit de brochure en onze werkwijze. 

 

Vier uw feest in stijl, uw stijl.

Kom eens langs en we helpen u graag verder. Dit gesprek is zonder verdere verplichtingen achteraf.

Selecteer hieronder een datum en tijdstip om een infomoment in te boeken.

Geen infogesprekken mogelijk t.e.m. 19 april wegens verplichte sluiting van onze feestzaal omwille van de  coronacrisis. Zorg goed voor elkaar. Wij blijven  voor u beschikbaar via info@denbakker.be of bel 03 314 15 12